Sunshine

Jag är uppe tidigt som vanligt, hade faktiskt trott att jag skulle sova länge idag men tanke på hel dagen igår..Men så man kan missta sej.
Igår var det ju först nytorget, fick höra så mycket positivt angående att jag hade fått viket.Skönt! Jag tyckte att jag förtjänade det, och att höra det av dom andra det värmer =)
Efter jag hade slutat där tog jag&Sandra en promenad på stan, kikade lite på bergers&kök och present.Gud vad mycket fint det finns!Fastnade för en stor hjärta/ljuslykta grej som man hänger i taket..Jag vill ha!
Sen var de dags att styra ut mot Vbro, lite små nervös sådär men hittade grupplokalen på första försöket!Duktig såatt. När det sen visade sej vem jag skulle jobba med blev det ännu bättre, var Ingelas svägerska så var ju nån jag kände lite.Kvällen flöt på bra och jag var nog mer till hjälp än i vägen :)
Höll dock på att hungra ihjäl under kvällen så fick hoppa in till stan och ta med en kebab tallrik hem, den satt fint!Men det var läskigt att gå in på bakfickan själv ska dom behöva va 4 stycken som står runt en för att jag ska få en ynka kebab tallrik? Creeepy..Gick och ställde mej utanför och vänta med Sandra i telefon och när jag skulle gå in igen så sa jag -du vet vart jag är om det blir tyst och hon skulle komma och rädda mej om det var nåt :) Tyckte faktiskt att det var så läskigt..

Idag tror jag är en undrbar dag, solen skiner och det kommer nog bli varmt.Undrar vad som ska hittas på? Storstädning och fönster putsning skulle vara nåt det, särsklit när älskling har en hemma helg också ;) Skulle verkligen behövas tas tag i..Men men, det blir väl nångång de med! Vill ha massa nya saker också, ny rumsmatta bla. Den luddiga är blä! Fastnar miljoner saker i och det går inte direkt dammsuga den :(
Det ska iallafll bli skönt o ha en hemma mys&slappis helg det är då ett som är säkert. <3



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0