Måndag då

Så var helgen slut, den bara försvann..
Jag skulle ha vare ledig idag men blev byte med Anna för hon är sjuk, så jag jobbar idag och är ledig onsdag..Ska till uschling tandläkaren sen, inte alls roligt de blir ju bara så jäkla dyrt hela tiden! Har inte fått räkningen för sist än heller så dom lägger väl ihop dom också har jag världens räkning och betala nästa månad när jag inte blir så rik :( Men men, tänderna är väl värda att lägga pengar på, inte så jävla rockigt med tandproteser när man är 40 år.. ;)

Förresten vilken energi jag hade igår, gjorde klart hela studienhet 2 de ni! Har ju inte skrivit rent den men den är klar iallfall, en dag tog de och första tog 3 veckor..

Vad är det förresten med snön, helt jätte vitt när jag vakna.Är ju inte lite snö heller?Faktiskt dags för våren nu..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0