Hemma igen

Jobb dagen(kvällen) har gått ganska fort, första två timmarna var sega för då var  jag ensam. Men sen kom den andra som skulle jobba kvällen och då bar det av till hemtex,shopping för jobbets räkning..Trevligt värre vi shoppade loss rätt rejält =) Nya sängkläder inhandlades, bla ett vit/rosa bäddset med prickar och matchande lakan..Gissa vem som har paxat de?Jag kommer sova som en prinsessa i det!! Sen handlade vi en massa annat fint som var välbehövligt..Imorn bär det av till jysk för samma uppdrag..Oj oj så trevligt..

Imorn är det ju äntligen fredag och efterlängtad lön..Blir karlstad och storhandling som vanligt skulle jag tro..Alltid så skönt när det är gjort..

Nej, tror faktiskt jag ska gå och skaka hand med John Blund så vi säger så..

Natti natti




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0