Good vs Bad

Hemkommen från jobbet, skönt det var att jobba! Jag fixar verkligen inte detta med att gå hemma och ha tomma dagar, men nu ser jag framemot vadå? Jag har ju de som är mitt men jag behöver mer? 
Hursomhelst, inge ide att grubbla.Haft en jätte trevlig dag på jobbet, dock blivit lite små retad ;) Men jag fick äntligen mina plastbackar  jag har tjatat om i månader. Haha..Shopping på jobbet kan var trevligt, tänkt att så lite kan göra så mkt? Jag och min shopaholic vän på jobbet idag har kommit fram till en massa bra ang shopping som nog ingen annan kan förstå :)  Sen kom det upp ett förslag och jag hoppas hoppas, tänker inte hoppas för mycket men jag tänker ändå hoppas! På måndag vet jag mer..

Nu sitter jag här och inväntar Sandra, idag ska håret fixas..Blir en himla massa färgande fram och tillbaka på Sandrorna..Och imorn är det fredag, sen blir det lördag och gissa om lördagen är efterlängtad?!! Men inte söndagen, kommer ha sån träningsvärk så jag tvivlar på att jag ens tar mej upp ur sängen..

Lite komiskt förresten när jag åkte hem, åkte bakom en tjej i mattsvart golf 3.Trodde jag var ganska egen här omkring men tydligen inte..Min skrot har en tvilling =)




Kommentera
Postat av: thess

fin blogg:P

2009-03-12 @ 18:06:52
URL: http://delikathess.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0