Förvirrad höna


Klockan tio i sju ringer telefonen, -Kan du åka och jobba i cenrtum?
-Va, öh kan jag det?
-Klart du kan!
Jaha så fick de bli, fort fort göra sej iordning och iväg irritera sej på sega jävlar som kör i 70 och inte förstår att jag har bråttom.Kom dit 5 i halv åtta ändå.Ganska bra gjort, sen skulle det irras omkring.Nog för att jag har bott i Säffle men koll på gator har jag inte de är då ett som är säkert. Men jag hittade och jag gjorde mitt jobb och jag var nog ingen värre belastning, så får väl vara nöjd? Har njutit av det helt underbara vädret, och vart riktigt skönt att gå omkring hela dagen.Annat de än sitta i bil, eller vara inne..
Sen ringdes det igen, V-bro imorn kväll..Kan jag det? Ja klart.Oj oj, de lär vara mer förvirrande.Undrar om jag ens hittar till grupplokalen? Får åka dit i god tid =)
Så imorn körs det dubbelt, först mitt Nytorget(få mitt schema imorn med, längtar!) sen blir de V-bro race..En sak måste jag nog få säga om mej själv och det ska väl vara att jag är flexibel..Förvirrad två dagar på raken..

Efter allt irrande for jag bort till Sandra, sitta i solväggen och njuta ännu mer av det fina vädret..Och sen iväg, passa William medans Sandra grejsa.. Och nu är jag hemma igen, bara ta de lugnt!Göra allt jag inte hann imorse och pluggingen måste göras klar med, vilket tidigare var min plan för dagen förutom att jag skulle passa på bebis en sväng..Men jag var så nöjd med att jag fick jobba, så jag skjuter gladeligen upp skolan lite ;)

Helg snart med, och den är ledig som det ser ut? Ledig helg, men inga planer? Hoppas vädret blir fint iallafall, då är jag nöjd!


Jag längtar efter våren&sommaren, bara se vad härligt det ser ut?Från trafikens dag förra året..






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0