Första andra tredje



Hemma igen, det har varit en ganska lång dag..Först jobbet, sen var vi på läkemedels delegation och jag säger bara tråkigt! Bara kolla på en massa overhead och sitta och frysa..Rörde dessutom knappast boendet men visst visst i hemtjänsten har jag kanske lite användning för allt jag redan visste? Inte lätt och veta allt.. ;)

Sen fick de bära av till Åmål, hoppa in på profab en sväng och greja sen hem till mamma.Besikting nästa och jag tackar och bockar så hemskt mycket för denna gången fick jag alla rätt! Tack älskling också som såg till att fixa det! Nu är det bara tuta&köra ett tag till(så länge nu skrot bestämmer sej för att hänga ihop vill säga). Efter bes fick det bli jysk, klaga på grejer dom hade inhandlat på jobbet och sen gnälla lite om prisgaranti(gick sådär för dom var tydligen inte kompetenta nog att ge tillbaka på prisgarantin) men nya handdukar fick jag iallafall så jag lyckades med nåt =) Fick köpa en söt liten korg till mej med som jag ska ha grejer i i badrummet =) Nu var det dags för storhandling också, möta upp Fridde vid eurocash och bränna en himla massa slantar på sånt som man tyvärr måste ha..Ja ja, nu kan vi äta en himla massa iaf!

Imorn har jag min enda lediga dag denna veckan, tror bestämt att Sandra skulle titta ut =) Och så kanske jag ska försöka skriva rent andra studieenheten så jag får in den..Tänk om man kunde anställa nån som skriver rent? Therese vi kanske ska byta? Jag diskar och du skriver på datorn? =) Skulle vara nåt det..

Nu ska jag spana runt lite, ha en bra kväll!



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0