Don´t live faster than angels can fly

Här går det då inte undan, gudars sikken segis jag är. Har ännu inte kommit till den punkten där det känns motiverat att sätta igång med inlämningen, utan istället sitter jag här lyssnar på musik filosoferar&funderar.
Skulle ta tag i min garderob hade jag tänkt, påbörjade men avslutade lika fort. Jag har blivit en sån segis, vad hände men hon som var noga och effektiv? Tänkte jag skulle tvätta med, men då måste jag byta linne för jag ska tvätta det med har jag tänkt och vad hände då? Jo då orkar jag inte..Haha illa illa! Fröken fräken måste nog rycka upp sej nu.
En sak har jag iallafall gjort idag, fyllt min telefon med massa låtar och söta bilder..Nöjd såatt!
Nu ringer Sandra, så nu ska jag  prata med henne..






Kommentera
Postat av: Anna

Aww tack så mkt! Jag har åxå blivit en segis! Fy på oss :) hihi Kram

2009-03-13 @ 10:03:22
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0