Den oändliga historien

Ja jag överlevde helgen, men herregud till att va nästan invalid när jag skulle masa mej upp ur sängen igår!! Lyckades ju med bedriften att stupa ganska rejält ett antal gånger.Känns i både nacke och rygg, och för att inte tala om min stackars bakdel.Sätter sej ju ner ett antal gånger per åk, tror jag bara klara en backe utan mellanlandning? Och för att nämna den branta backen jag inte klara av att åka i så jag satte mej ner och lyfte upp brädan och åkte på rumpan ner =)Alla sätt är bra utom dom dåliga! Ganska stel idag med för den delen, oj oj kanske skulle inse min verkliga ålder och gå tillbaka till att åka slalom? Men jag vill tro att jag är ung och tuff som åker bräda (Ironi) Ska lägga upp mer kort när jag har fått bilder från Sandra!

Idag hade jag väntat mej att få svar men det dröjer, verkar ganska klart men måste tydligen kollas ett par saker..Sen vet jag, hoppas av hela mitt hjärta att de ska bli som jag hoppas..Håll tummarna för min skull! Jag tycker att jag förtjänar det..


Tror jag måste ta och ta tag i renskrivningen nu, men känner mej inte så peppad till det.Varför ska renskrivning vara så tråkigt?Resten är ju jätte kul, tycker verkligen det! Så varför denna omotivation?

Nej nu ska jag hoppa vidare..

XoXo




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0