Dagens EGO

Dagens humör: Bränna pengar humör =)
Dagens låt:  Ingen särskild
Dagens vill ha: Den prickiga klänningen&jeansen..Och så klart, vår väder
Dagens köp: Kommer nog bli många saker det
Dagens måste: Shoppa
Dagens tråkigaste: Att jag kommer bli fattig? Och snö..
Dagens roligaste: En heldag med Sandra
Dagens kärlek: Min älskade pojkvän såklart, det är min kärlek jämt de!
Längtan: Efter våren
Dryck: Kaffe än så länge
Klädsel: Jeans, mina fina svarta tröja och gult linne..
TV:  Det blir dåligt med tv idag
Avsaknad av egenskap: Sparsamhet ;)
Smink: Foundation, puder, mascara&rouge..Det vanliga alltså :)


Kommentera
Postat av: Mikaela

Blev de nåt shoppat?:)

2009-03-28 @ 19:51:38
Postat av: Mikaela

Japp de blev lite shopping för mej med:)

2009-03-29 @ 18:58:45

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0