Åh nej...

Inte en dag till, sitter här nu..Inge jobb idag heller, jag vill ju jobba!!Annars så vill dom att man helst ska vara på alla ställen samtidigt men nej inte nu, GE MEJ! Hoppas dom ringer om ikväll, imorn kväll, fredag dag så är denna veckan räddad sen men chansen är liten att det ska va så att jag kan få de.Imorn jobbar jag dagen på Nytorget iaf, men om jag inte får mer jobb denna veckan så innebär det total kaos i plånboken..Snälla? Jag ber verkligen.. Lite panik också att om jag ska få ihop timmar så jag klarar mej så kommer jag få jobba dygnet runt i slutet av månaden, vilket blir inga lediga helger osv. Så nu då?

Usch kommer bli depp ju, ska man ta sej till idag då? En tanke om att gå på en promenad finns men, tråkigt själv och utan vovve. Jga saknar min kossa, såna här dagar som denna vill jag verkligen ha henne kvar.Men andra dagar/veckor när det är så fullt upp så jag knappt ser mitt hem vet jag att jag gjorde rätt som omplacera henne..



Okej, ge mej nåt att göra nu då?
Jag ska ta och gå och sätta på en kopp kaffe nu och sen fundera&filosofera vad jag ska göra av min dag..

Jag har förresten fått en ny älsklings mat här i livet, Lax&Harry kuvert(haricot verts).Älsklingen lagade de igår och jag skulle kunna äta det, varje dag resten av mitt liv! Kanske skulle gå en Lax&Harry kuvert diet ett ett tag? De skulle va nåt det, snygg skulle jag bli och jag skulle få äta världens utan tvekan godaste mat varje dag.Behövs inte ens nåt mer till, utan bara det..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0