Mest babbel

Ibland önskar jag att man kunde leva i en Harry potter värld, jag skulle vilja kunna skicka illvrål! Tänk så smart det skulle vara? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,  kanske tillochmed skulle ha  effekt?






Onsdag idag, jobbar kvällen idag igen och så även imorgon och för den delen fredag med men då kör jag på hela alltet kvällen-natten-dagen. Fredagen är efterlängtad och likaså lördagen. Mest lördagen då såklart, blir till att åka till Karlstad med hjärtat när jag slutar. Mat,Ikea och present handling står på schemat. Alltid lika trevligt&mysigt fast att det alltid blir lika dyrt. På kvällen sen så ska jag&Therese mysa till det med tuppenmat, nachotallrik&sitta ute..Ja bättre lördag går då inte att få ihop tror jag..

Kollade in lönen och är sådär nöjd, visst att den hade vart bra om det inte hade vart för att jag väntat mej mera och så att pappa ska ha pengar av mej och även mormor för allt hon fick lägga ut i bensin när vi var ute på biljakt. Men bilen är värt det, den gör de värt det för det är finaste bilen jag har haft (bortsett från 58an då,men som vardagsbil).. Hoppas förresten jag får min fräna doftgran til min fräna bil idag, den som ska skicka den verkar vara en segis!! Och mattorna m.m. ska hämtas på fredagen.. Fränt fränt fränt..Tänk om bara bakluckan var lika frän som bilen? Men det ska den bli, får säga som min söta mormor så länge: Men det syntes inte att de var en annan färg när man låg bakom :)

Nehej nej, jag tror bestämt att jag sa till hjärtat att jag skulle städa idag? Kanske skulle göra slag i saken för här blir det då inget gjort..



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0