Snart sängen

Ja nu var det snart dags för sängen, tänkte bara skriva några rader om min hemskt inresserande dag :) In till stan och började med att luncha hos Therese på matställe, en kebabsallad och kall cola var absolut inte fel i värmen. Sen blev det att hämta ut paket, mattorna var tillochmed ännu snyggare i verkligheten och jag är riktigt nöjd! Sen blev det till att flänga runt ett tag, jyckebo och inhandla smått och gott till råttorna hemma(katterna alltså) och lidl i samma uppdrag plus lite till sen en tur till bergqkvist i jakt på ett par sommartofflor och ha på jobbet men hittade inga tyvärr så får leta vidare imorn för jag dör av värmeslag i plasttofflorna har tillochmed fått röda utslag på ovansidan fötterna som kliar och ja jag skyller på tofflorna!! Nu kom jag av mej, tillbaka till turen på staden. Lindex nästa, mitt fina linne inhandlades och jag är nöjd även en stor Tshirt a´la jobbet för 29:- fick hänga med men sen var det bra med det..Ska ju faktiskt till karlstad imorn så kan inte bränna alla pengar i säffle ;) Sen vart det apoteket&ica, inte så intressant kanske men ja jag var där iallafall.. Jobbet after that, varmt varmt varmt och har inte alls drömt om att ligga på stranden istället! Tur att dom här passen trots att dom är så långa går fort..

 Nu ska jag ta och slå av acn så jag inte fryser ihjäl och sen blir det sängen. 

Natti natti!



Längtar efter mitt ♥



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0