Och så fredag

Sovmorgon idag, sov sådär länge som vanligt. Men jag skulle inte vilja byta bort min morgonpigghet mot nåt i hela världen, det är underbart faktiskt :) Sitter här och funderar en massa, på om jag ska orka mej iväg och sola innan jobbet och på om jag skulle ta mej i kragen och faktiskt gå till biblioteket och rösta idag istället för söndag och så funderar jag på om det börjar bli dags att slänga ut min lilla skrot på blocket. Skattepengarna ska ju börja betalas ut nästa vecka men är ju tyvärr långt kvar till lön änsålänge. Jag har förresten hittat bilen jag vill ha tror jag, en typ laserblå golf 3 :) Men den är nog lite dyrare än vad jag kan få ihop, men skam den som ger sej :) Får väl i värsta fall be fader om lite kris hjälp.. Annars finns det ett par andra okej ute just nu också, åhhhhh jag längtar så efter en annan bil!!  Har dessutom en hel bunt med nya roliga doftgranar som sparas till min nästa bil, tokigt :) Betty boop bla, eller ja så gott som alla jag har köpt det senaste har jag sparat till nästa pärla.

Ne nu ska jag dra vidare, greja lite här, duscha äta mm sen blir det stora staden..


'

Ny bild i headern ska de bli, denna..

Kommentera
Postat av: Malin

haha ja de e väl tur : P

de blev vädligt mkt rosa, o mer kommer de säkerligen bli! : )

Blev de nån solning för dig? : )

2009-06-05 @ 11:07:55
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman Blom

Hehe jaaa veet de : P

2009-06-05 @ 13:49:31
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0