De är onsdag idag

Ja hopp, kanske skulle skriva ett par rader ur mitt spännande liv?



Idag har jag, hör och häpna jobbat..Kanske inte nåt ovanligt för jobbar de gör man. En ganska lugn dag med långpromenad till Kappahl och lite shopping..Nej inte till mej, inte ens en liten sak :) När det var färdigjobbat bar det av hem till Jessica&lilla Nova för kaffe&tjöt, alltid lika trevligt..Nu är jag hemma igen, hungrig som en gris och funderar på vad jag ska laga. Vill ha nåt gott men vet inte vad de skulle va, antar att det får grävas lite i kylskåpet så ska de nog komma fram nåt.

Igår hade jag min lediga dag, den tillbringades i karlstad hos goa Carro..Tänk att det ska gå så lång tid mellan gångerna vi ses? Nu blir de väl inte förrens till hösten igen om jag känner oss rätt. Men det är kul dom gångerna vi ses :)

Slänger med ett par bilder också



Sötaste Nova


Carro är alltid glad



Kommentera
Postat av: Malin

Jaaa, lite bebis sjuk blir man : )

2009-06-04 @ 00:57:40
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack, ja rosa är fint : ) Vädligt tjejig toa kommer jag ha iaf. ( håkan e måttligt glad ) haha

2009-06-04 @ 11:26:32
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0