Bonnie!!!

Vaknade ledsen, hade drömt att jag fått Bonnie tillbaka men var tvungen och sälja henne till en idiot.Grinade som jag vet inte vad i drömmen och det var så verkligt fast ändå inte (som drömmar brukar vara) min lilla Bonnie. <3 Önskar så att jag hade kunnat ha henne kvar.


Älskade kossa som solar på balkongen..


Jaha så att man här, på sådär lagomt inte gott humör.. Jobbar kvällen idag och får väl se om jag kan hitta något att roa mej med tills dess.. Jobbar 3 dagar nu sen är det ledigt i 2, på fredag blir det mys här med mat,alkohol& självklart KUBB.. En sväng till Göran&Malin skulle det visst bli också, en toppen kväll tror jag bara vädret är på våran sida. Lördagen bär det av till hillringsberg, jag ska köra. Får räcka med en dag alkohol,det är lagomt till en fjant som mej..

Nej jag har nog inte så mycket mer att tillägga för tillfället, ska grina lite över livet och invänta bättre humör..

Kommentera
Postat av: Blomman.

Haha va rolig du e!

Men ja fatta de som att den katten kunde man inte ha? lr?! haha seg ja vet du.



Ja, de säger ja till om vet du, jag Måste verkligen också ha dom. Nu är de grön. Förra veckan va limegrön nått så hoppas på dom kommer.

Ne asså, köper du en plus meny får du ett glas, köper du 2 så får du 2. O köper du 3 får du tre. Aa osv : P

Haha.

Kram

2009-06-18 @ 16:55:47
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0