Bil bil bil

Ge mej nu tack, blir nästan lite stressad av allt detta bil-letandet. Jag vill att det bara ska dyka upp en nu, på stört och på direkten. Väntar på att klockan ska bli strax efter 5, eventuellt en bil som är intressant men en som ska kolla 5 så hoppas den inte köper nu så jag kanske kan kolla iallafall.

Annars står det rätt stilla, jobbade till typ två och sen bar det av hemöver och datorn är just nu min bästa i vän i hopp om ja detta eviga tjatet bil. Myst med smörgåstårta&kaffe med hjärtat också.

Hade fått en nice suprice i brevlådan igår, ytterligare 1 set från Bodyshop. Jag har fått bodyshop grejer för cirka 900:- från glamour nu, och betalat sammanlagt 70:- tidningarna plus alla grejer.. Haha ibland har man flyt, tur att jag gillar Body shop :) 3 duschcremer, 2 bodybutter, 1 bodylotion och tre par skrubvantar. Ett set med jordgubb&resten med körsbär.. Skulle egentligen bara ha haft ett set.




Nej nu ska jag spana vidare, eller hitta på något vettigt.

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0