Äntligen lördag



Igår fick jag en massa gjort, gick och röstade. Så nu har jag sagt mitt och får gnälla precis vad mycket som helst sen för jag har ändå försökt att förändra. Solning hanns med. Sen när jag kom ut från kvarnbacken tänkte jag att nu börjar jag snart jobba men nej då en och en halv timme kvar, vad göra? Ringde Malin och det blev fika med henne&hennes vän Coffe. Det var trevligt, inte allt för ofta som jag och Malin ses. Sen jobbet då, seeegt! Brukar inte vara så segt men igår kväll var de det. Efter jobbet köpte jag&hjärtat med oss pizza hem, pizza är lyx när man bor som vi :) Inte alls ofta det äts.

Och nu är det äntligen lördag, ikväll blir det fest :) Torsby ska de bli, och kanske sitta här innan? Spela kubb och grilla korv kanske. Får se vad älsklingen har tänkt sej sen..Tror det kommer att bli en toppen kväll iallafall.
Innan det ska de städas så det blir skinande rent, är på städ humör så bäst att uttnyttja det. Och så ska jag snart ta mej en tur till vikinghallen, inget bröd hemma och jag är HUNGRIG! Chips och dricka tror jag bestämt måste handlas också, vet att jag vill ha det imorn..
Nej det var allt från mej, hörs imorn!







Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0