Välkommen tillbaka

Har varit utan internet i ett par dagar nu, tack vare jävla åska!! Så nu får det iallafall bli uppdatering..

Fredag, Jessica och Nova kom hit och det gjordes mat och pratades en himla massa.Sen drog de ihop sej och började åska, hugaligen! Lyckades ju att slå ner här, eller inte precis här men i elstolpe eller nåt liknanande utanför. Säger bara en sak, jävlar vad de small här inne! Det blev helt svart och vi sprang fort fort över till hyresvärdarna medans en av dom fick springa hit och kolla så de inte brann eller nåt.  Då vart jag rädd kan jag säga, jag har alltid gillat åskan men kommer aldrig någonsin mer göra det utan kommer snarare att  vara livrädd varje gång det åskar.  Utan dator blev vi också, och skärm och modem.. Det var fredag de, sen kommer lördag men gjorde verkligen inget annat än att greja,läsa och kolla film så inget att skriva om..

Vi tar söndag och födelsedag, mamma&bror kom ut på morgonen presenter&tårta till både mej och bror för han har ju också fyllt år.Några timmar senare kom min lillasyster SNIGELN tillsammans med sin Daniel och stund senare anlände pappa&Ingela också. Återigen tårta&presenter :) Och vad fick jag då?
*Snygga retro muggar av Jessica
*Escada ocean lounge,choklad och blommor av Pappa&Ingela
*Fotlänk i silver av syster
*Parfym av broder(blev en Naomi campbell with kisses efter byte)
*Halsband, pengar, tvättkorg&blomma av mormor
*Blommor av mamma
*och sist men inte minst EN ROSA MINIDATOR av älsklingen :)
Jag är nöjd och glad.. Tack :)

Igår bar det av till Karlstad för inköp av ny dator, trodde tidigare att skärmen hade klarat sej men icke de inte visade de sej när vi kom hem. Men med hjälp av ett gammalt trasigt modem har hjärtat nu fått ihop de så vi har internet igen. Och han använder just nu min gamla 32 tv som skärm och jag har  ju min lilla söta raring ja. :) 







Nu ska jag ta och spana runt jag, ska slänga in mer bilder från helgen nån annan dag  känner inte för de just nu.. 


Kommentera
Postat av: Blomman.

Mhä va orättvist, ja vill väl också ha en ROSA MINIDATOR väl! haha.



Låter som du hade en bra dag : )

Lysande de !

Kram

2009-07-08 @ 04:02:23
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0