Skriver ett par rader

Det var visst redan fredag och min lediga vecka är nästan slut. Lite tråkigt och inte mycket har jag fått gjort, men har ändå varit så sjukt skönt att bara vara! Inga måsten eller så. Men nu börjar jag bli rastlös och det ska bli skönt att jobba igen. Idag vet jag inte vad som ska hittas på riktigt än, får nog bli en tur till stan sen och bunkra upp med lite smått och gott inför helgen. Chips,dricka&mini ölkorvar är jag sugen på. Shoppingsugen är jag med, men med tanke på storleken på min plånbok just nu så får det vara får vänta tills 27 istället :) Presenter till pappa ska handlas då med, farsgubben fyller ju år snart :) Men vad ska man köpa? Han är den svåraste som finns att köpa till, han har allt han behöver och skulle han behöva något mer ja då köper han det. Men nåt ska jag väl komma på :)

Är så nöjd med hur det blev här hemma med det nya bordet och hyllan. Bordet fyllde ut och gjorde att de såg mycket mera hemtrevligt ut tycker jag :) Dvd hyllan däremot den behöver fyllas ut, måste införskaffa mera filmer!Satt och spanade på ginza igår kväll, jag vill köpa Den otroliga vandringen filmerna. Barn filmer men hur underbara är dom inte? Grinar ihjäl mej till dom, helt verkligen underbara..

Nu ska nog jag ta och gå och slänga på lite mer kaffe, invänta att hjärtat ska vakna och en tur in till stan blir!


Kommentera
Postat av: Jessica

ja, det blev så många fina bilder på henne, hon va glad hela tiden, så vi hade en himla tur =)



Den otroliga vandringen, dom är sååå underbara, men ledsamma! ha ha grinar alltid till dem :)

2009-07-17 @ 18:39:06
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0