Ibland så

Vissa dagar blir det mer än andra, nu sitter jag här igen för tredje gången idag. Lonley på jobbet, hade planerat att plugga när jag blev det men oj nej jag hamnade här. Satte på min dator, kom upp massa trådlösa nätverk men alla var skyddade och då fick jag lust att sitta på internet istället. Konstigt konstigt, eller inte! Kvällen på jobbet har bara svischat iväg, kan ju hoppas morgon dagen gör desamma för sen kommer min efterlängtade. Ja jag vet ett jävla tjat på mej! Imorn efter jobbet blir det till att fika med Therese, och efter det hem och njuta av ledigt.. Tv&städa tror jag, eller varför inte bara tv och lite dator? :) Och bok, bok är bra! Jag kan läsa precis hur mycket som helst när jag väl har en sån period och ja det har jag nu. Skulle ha haft med mej en hit, men kanske lika bra att jag inte har de så jag kan göra ett försök iallafall och plugga. Ska gå upp tidigt imorn tänkte jag och sätta mej, brukar vara ganska effektiv på morgonen och särskilt här när det inte blir nån dator eller så på morgonen.. Nej ni, det här var inte ens ett roligt inlägg bara tjat och upprepningar så kanske skulle ta och lägga ner? Spana runt lite, äta lite mat och sen sussa kudden..





Kommentera
Postat av: Jessica

aha okej =)

2009-07-12 @ 08:10:04
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0