I brist på annat

Slänger in ett inlägg till, börjar bli lite smått uttråkad. Fick en ide förut, att tömma "spargrisen" och åka till Ikea imorn. Sagt och gjort, 700:- i mynt innehöll den så det blir ett nytt stort LACK soffbord och en till dvd hylla har jag tänkt mej plus att det blir lite över så kommer med all säkerhet att åka med nåt mer roligt :) Får bege mej in till staden till morgonen och växla in mynten för ingen hit och betala med massa 1 kronor och 50 öringar ;) Ska besöka lindex en sväng med och se vad jag kan hitta på för presentkortet jag har där som bara gäller denna veckan ut. Iiiii shopping, lycka!! :)
Idag har vi inte gjort många knop jag&hjärtat, bara slappat hemma. Ätit glass, lagat nachogratäng och spenderat tid med bok,dator&tv. Helt okej det med, men ser framemot imorn när det händer nåt..
Ska bli kul att förnya här igen, vill ha nytt hela tiden helst men går ju inte att ändra hur mycket som helst men nu så..

Väntar på att lilla råttan ska behaga få sina ungar med, så nyfiken ju! Borde börja närma sej nu tycker jag bestämt. Var inne och läste på ett forum förut för har ju aldrig haft "egna" kattungar. Så nu är hennes bädd fixad som det ska vara, och annan mat ska inhandlas kvalite foder eller kattunge foder ska lilla råttan tydligen ha. Och Lidl fodret är nog tyvärr inte kvalite men det jag har blandat ut det med är ju det men får göra det ännu nyttigare tror jag bestämt. Stog även på det forumet att en katt kan få upp till 10 ungar, 10 är typ 8 för mycket enligt mej.. Hoppas på två, max tre..



Kommentera
Postat av: Blomman.

Tack så mkt.

De va mitha som fixa till den : )

Nu kan jag skryta lite : )



2009-07-15 @ 00:58:08
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman.

aha, jaa de kanske ja ska göra ja. Haha.

Hmm den hitta ja nånstans men nu har ja nog tappa bort den.. Får leta igen : ))

2009-07-15 @ 11:28:34
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: anje

åh, ska signe bli mormor? :)

sjælv går jag oxå o væntar på att de ska ploppa ut ungar, signe ær ordagrant ASFET!



jag tror att det inte blir så många ungar i førsta kullen de får, dæremot kan det bli upp till tio i de senare kullarna. men varken signe eller hennes mamma har fått stora kullar, så vi får hoppas det inte blir så många før er. :)



hoppas allt ær bra annars!

ha de!

2009-07-15 @ 11:40:32
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0