Bara 3 kvar,väntar på en massa

Nyss kommit hem från jobbet, nu är det bara tre dagar kvar tills jag är ledig i en hel vecka!!Underbart och enligt mej välförtjänt, en vecka ledig med hjärtat också :) Tror inte i har vart lediga en hel vecka tillsammans nån gång.. Hoppas vädret blir toppen och man kan sola&bada mycket!Lisebergsplaner finns också men vi får vänta tills i augusti med de och det längtar jag tills.Älskar att åka karuseller, wiiiiiiiiiiee 

Annars händet det inte mycket just nu,piss äckligt väder och inte mycket mer än så. Väntar på att det ska bli längre fram i månaden för våran lilla råtta är ju med katt.Spännande!Hoppas det inte blir allt för många bara, ett par stycken är allt lagomt. Tror att det är dags om ungefär 2 veckor om jag inte har räknat helt fel..

Väntar på paket gör jag också, en svin snygg T-shirt och en fin tunika från halens.. Mycket väntade :)


Fint va? :) Älska shopping säger jag bara, som vanligt för jag får nog aldrig nog :)

Väntar på en massa presentkort på posten med, det är verkligen inte fel de heller. 100:- på Gina tricot, 150:- på Hm och 50:- på cubus..Tänk så bra det är med gratissidor.


Nej nu ska jag sluta tjata om allt jag väntar på återgå till nutid istället, kaffe&bok nästa.. 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0