Ännu en dag

Fick en impuls förut, att jag också ville göra nåt nu när alla åker iväg. Och vad kan man göra med en eftermiddag ledig? Jo man kan ta med sin syster och åka till Karlstad,slängde iväg ett meddelande till henne och hon åkte raka vägen till Säffle och så fort jag hade slutat bar det av. Efter godkännande av pappa var shoppingen fixad också, inte för att jag direkt shoppade loss men idag gjordes verkliga fynd :) Började på cubus, jag hittade mej goaste mjukisbyxorna  för 70:- och jag är nöjd! Rosa är dom också. Syster hittade lite av varje och ja, min underbart snälla pappa "fick betala". Sen röjdes det äver loss på bikbok, världens mysigaste vita cardigan blev det där även denna ett riktigt fynd och ja jag kommer att bo i den till hösten! Sen blev det runt och fram&tillbaka och även lite mer smågrejs handlades. Dock betalades resten av mej själv, har inte hjärta till att använda kortet för mycket. Vad jag mer handlade då för att återgå, ett jättefint pärlhalsband på guldfynd, concealer och lite smågrejer på Åhlens och även en massa smågrejs på lagerhaus. Och avrundade det hela med att dela på en plusmeny på Mcdonalds så jag skulle få ett till glas och till min stora lycka var även detta lila och hjärtat kom ju hem med tre lila härom kvällen. :) Perfekt och dela maten med syster min också, hon äter inte kött och jag orkar inte en massa pommes efter att ha ätit en hamburgare. :))

Funderar på vad man ska roa sej med resten av veckan? Förutom jobb då, imorn ska det bli en tur till pappa. Han fyller år så ska dit och sägra grattis efter jobbet :) Fredagen är det tänkt att jag ska träffa Jessica innan det är dags för jobb-natt igen. Resten av helgen från 2 på lördagen är ledigt och helt ärligt så har jag verkligen ingen lust med nån torgfest, varför kan dom inte komma med nåt nytt?? Få hit nån som inte har varit här förut istället säger jag. Jag har redan sett Nanne, och jag har redan sett 250kg kärlek.  Och alla andra som kommer den här gången. Nej tror jag skiter i detta väldiga spektakel och sparar mina pengar tills jag&Therese åker till liseberg till veckan istället. Det är jag väldigt mycket mer pepp på! 





Kommer sakna min äskling nu när han ska vara borta i en massa dagar!!  ♥

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0