Oj så sent

De blev, och oj så jag hade missuppfattat hur kvällen skulle se ut..Jag skulle inte alls med på Länsdans ju, jag skulle va kvar på polstjärnan o jobba jag.Var meningen att de skulle va en hemma men blev tre, jäkligt stolt över mej själv som har vart där o jobbat ensam hela kvällen. De har vart mysigt iaf, lagat mat&slappat framför tvn =) Jag åt världens starkaste kyckling tikka gryta eller vad de kallas?Var över sen dom hade lagat igår..Ohh vad dricka+vatten de gick åt, brände i hela halsen&blev alldeles snorig o hes i halsen.Då är de starkt kan jag lova!

Undrar vad jag ska hitta på nu? Var svintrött mellan typ elva&tolv men efter hemresan o så nu har jag piggnat till..Kanske blir trött snart igen?Hoppas...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0