Nu så

Börjar jag bli riktigt uttråkad!Tycker att min kära pojkvän kan ta o kliva upp nu! Måste ha varit en hård kväll igår eftersom han fortfarande sover haha..
Jag har bara rört runt här hela dagen, små plockat lite, glott på tv, o fått upp andra köksgardiner..Ja ingen vidare vettigt har jag fått gjort iaf, kanske skulle ta o städa vardagsrummet så jag kan få lägga på mattan som mormor har haft hemma i tvätta åt oss..Skulle vara gött för den är större&varmare än den som ligger på nu. Är verkligen sviiinkallt här idag förresten, blåser in känns de som..Drar efter golven runt förnstren osv,Glad att vi inte betalar el för el-elementet har stått på hela dagen o jag antar att de inte är vidare ekonomiskt..

Imorn är de måndag o dags för jobb igen, har faktiskt vart riktigt gött att vara ledig helgen fast att jag ville jobba helgen egentligen.. =) Hoppas jag får jobba nästa helg istället...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0