Down



Jag börjar nog bestämt att känna mej lite övergiven, alla är ute och har kul här sitter jag lonley med kattligan&en dator som har tråkat ut mej.Jag börjar ångra att jag har tackat ja till att jobba imorn men när jag blev tillfrågad hade jag inte en dag i februari att jobba och hade inte en aning om att jag skulle få förlängt på nytorget så alternativet att tacka nej existerade inte överhuvudtaget!Men jo, jag är nog utan tvekan en enormt tråkig person iallafall så känner jag mej så just nu och känns som jag borde dra täcket över huvudet nu på en gång.Vilket också är förbannat tråkigt för jag har faktiskt sovmorgon imorn o då jävlar går man inte o lägger sej halv åtta en lördag, oh no!

Vad göra?Storstäda huset, damma elefanterna, klappa katterna, tvätta mattor?Laga mat för en månad framöver, frosta av frysen, putsa fönster? Elller annat lika tråkigt! Eller bara sitta här o känna sej dyster...



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0