Det är över nu




Ja jobbhelgen är avklarad, det var inte så jobbigt ändå nu när de väl är gjort.Men jo var nog lite mkt med dubbelpass 2 dagar&kombinatt samma helg..Jobbar bara idag till sen tar jag "semester", har tre dagar ledigt o tänkte fortsätta med de..Har massa jag ska/vill göra. Kanske ska bege mej till Karlstad o träffa Carro, jag kom på hur mkt jag saknade henne igår så fick slänga iväg ett meddelande om att ses =) Sen ska de åkas till Karlstad med love också, storhandlas o så..Torsdag, domedagen..Först tandläkaren, sen bil besiktning?Kan de bli värre?Eller dyrare?Håll tummarna, Sandra ska nog åka med till Åmål&besitkningen så jag har lite sällskap..Göra åmål samtidigt då, Jysk, Netto osv..

Nej nu fick jag nog sätta igång här, ha en bra dag =)


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0