Dagens första

Shopping är avklarad, och jag skötte mej riktigt bra! Ett stort fikus-träd följde med mej hem, såg nog jätterolig ut när jag bar ut de från ica för folk kollade o log åt mej. Så hämtade jag paketet, hissgardinen har jag klurat ihop o fått upp, snyggt så att!Matchade fondväggen perfa. Sen var jag på Lidl&jyckebo o tråk handlade..Fick ju in på affection en sväng med, inget till mej men en liten Van Gils-Beetween shets följde med hem till min älskling.Bara för att den luktar så sjukt gott&jag älskar han så mkt <3
Hoppade in på matställe en snabbis också för att kolla om Therese hade tid för en snabb-fika o de hade hon =) Men pinsamt nog hade jag inte tänkt på att dom inte tar kort så fick bli skyldig för den fikan..
Inga kort fick jag emd mej hem heller, dom hade inte kommit..Men den som väntar...... :(

Nu ska jag plocka lite, en bär de av till Karlstad med love..


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0