Underbara sovmorgon

Gud vad gött och inte behöva börja jobba halv 8, känns verkligen som sovmorgon och jag vet knappt vad jag ska fördriva tiden med just nu.Behöver ju inte åka försen om en timme =)
Första jag ska göra när jag kommer till Smedjan är då iallafall och fylla i en ny lönelista och åka iväg med den så den kommer till chefen..Och sen ska jag hoppas hoppas på att jag får pengarna snarast..
Imorn är det ju då löning, jag och älsklingen ska åka iväg till karlstad och storhandla som vanligt.Ska bli gött och fylla på förråden igen. På kvällen sen kommer Sandra ut och kikar på Lets dance, mysigt..Alltid så trevligt och få besök =) 
Resten av helgen blir jobbig, (haha)!
Ska få mitt schema för nästa månad ikväll eller imorn, skönt att det blev en månad till! Hoppas att de flyter på fram tills sommaren, så man vet vad man har..

Nej nog tjötat, nu ska jag gå och sätta på en kopp kaffe..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0