Söndag

Jag gillar söndagar, nu är det favorit söndag också!Wieee, fy för den som stör mej framför tvn ikväll säger jag bara ;) Jag har längtat efter One tree Hill&Gossip girl!
Idag var de så skönt med sovmorgon, men mindre skönt att jag har jag vet inte hur jävla ont i ryggen som helst som de bara går? Känner mej helt sne, börjar i svanken och går ända upp i skuldrorna..Börjar starkt överväga om jag behöver en ny madrass eller nåt? Kanske skulle sova på spikmatta?Då lär man ju iaf ligga still..Eller kanske ska träna ryggen?Bara att det suger att träna, det är tråkigt!!

Igår var vi ju som sagt på kalas, det var trevligt men jag var inte på humör att vara social var alldeles för sliten efter 32 timmar jobb..Det bjöds på mat&tårta, gott gott..Var där i en tre timmar sen bar de av hemåt, blondera mitt hår stog på schemat..Och nej de ser inte alls ut som nån har pissat på mej?Va hände? Jaja får köra silvershampo, sen ska jag göra underhåret brunt..Jag vill ha lite förändring men inte för mkt förändring så då blir de brunt underhår.Ska se om Ingela kan hjälpa mej när dom kommer sen, iaf med vad som ska göras brunt så de ser bra ut så får väl älsklingen kleta i färgen om hon inte vill..

Morris kommer idag med, hur ska detta gå?Hoppas de går bra..






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0