Men mina pengar då?!

Jahopp glad och lycklig skulle kolla kontot imorse för att se vilka miljoner som skulle rulla in på fredag, ähhaum va? Fattades en hel del pengar, sådär omkring 2000-3000:- från hemtjänst lönen.Ringde lönekontoret de första jag gjorde när jag kom till jobbet, och jo mycket riktigt hade bara fått betalt för de jag har jobbat i långserud, men inte i Kila-gillberga under januari. Fick hålla på och ringa runt och jakten på min försvunna lönelista satte igång..Chefen ringde nyss, den finns inte nånstans..Blir till att skriva en ny och lämna in, och förhoppningsvis ska jag få pengarna denna månaden.Förhoppningsvis alltså, inte 100% säkert..Får jag dom inte inom de närmaste, ja då grinar jag de är ett som är säkert..Det är ganska mycket pengar, det är ju dessutom pengarna jag ska leva för och göra något för..Som utgången med arbetskamraterna, Hovfjället med pappa osv osv. Jag håller tummarna för att jag får dom,snart!
Längtar inte ens till fredag längre, bara jobbigt detta var surt!

 Annars händer här inte mycket, bara work work work..Lång vecka denna veckan som tidigare sagt, till måndag är jag närmast ledig!Göttit och behövligt tror jag..Sovmorgon imorn med, ska på Smedjan och jag behövde inte komma förrens halv nio imorn, hallå halv nio! Underbart ju, kan snoza i en timme imorn ;)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0