Lördag

Idag var de lördag, ingen som visste va? Dessutom är de alla hjärtans-dag <3 Idag är det 1 år sen vi förlovade oss! Mysigt..Älskar dej <3



Igår kom Sandra&William hit och hälsade på, alltid lika trevligt =) Kollade på Lets dance och så fikade vi, men dom kunde inte kolla klart på lets dance här för bebis var trött..
Och på tal om Lets dance, äntligen åkte Kitty ur!Jag gillar verkligen verkligen inte henne! Så jag är nöjd med att hon äntligen åkte..

Min lilla Sally är jättedålig nu, får henne inte att äta eller dricka eller nåt.Rinner i ögon&näsa och hon är varm..Försökte mata henne med vatten på en tesked igår, lika mkt vatten över mina händer som i henne päls..Fick nog i henne lite iaf, ska åka till Sandra sen och hämta plast-spruta som hon fick till Doris så jag kan ge henne ordentligt med vatten..
Hämtade ut mediciner till henne igår också, vetrinären sa ju att jag bara skulle hämta dom om hon blev sjukare och ja de kan man ju säga att hon är nu..
Mardrömmen är att Morris har börjat nysa&är lite tät också, jag vill inte ha mer sjuka katter!



Till vänner:



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0