Bara en sväng

Hemma en sväng nu, jobbat och ska snart jobba vidare..Jag är allt så duktig ja så de e inte klokt ;)
Jobbade på Nytorget till två, sen iväg till Therese och tjötas&fikas lite och efter de iväg till Ica en sväng..Usch trött man kan bli på och handla då!!Är ju så inihelvete jävla dyrt med mat så de är inte klokt!Blir irriterad varenda gång jag är inne på ica i Säffle..Allt är mellan 2-6:- dyrare än ica i Karlstad och ja de gör en jävla skillnad när man handlar lite mer..Nej man kanske skulle sluta äta?Eller börja odla eget? Suck..

Jag är inge sugen på att jobba vidare idag..Känner mej som en slappis, men de går väl över tills jag börjar antar jag =) Jobba imorn med, blev inge William passande och så ringde dom förut och då var det bara att tacka&ta emot..Sen tror jag bestämt att de får vara nog för denna månaden?Fast ska ju så klart jobba de jag redan har..Men inge utöver de tror jag.. Har för den delen knappt några lediga dagar kvar så bra med de..

Nehej nej, de var nog de jag hade för dagen..Hejs svejs..


Kommentera
Postat av: Blomman blom

Sandra sandra : ))

2009-02-17 @ 13:40:41
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0