19/2

Ganska nyss hemkommen från jobbet, skönt med korta dagar ibland(eller ja ganska ofta nu förtiden)..Men imorn ja då ska de banne mej jobbas igen, 7,30-15,30 på smedjan och sen gör jag 16-14 på nytorget..De blir timmar de, och timmar de gillar jag =)
Har shoppat loss lite på jobbet idag, det är så att på jobbet lider dom flesta av en slags Deval sjuka och det är fest när katalogen kommer..Även jag har den sjukan, man längtar i flera månader efter katalogen..
Jag beställde iaf en världens finaste tröja/jacka ja nåt sånt?! Två linnen, och en pike t-shirt.Kikade nyss in deras hemsida med och råkade se en väldigt fin jacka som var med på utförsäljning, kanske skulle ta med den med? De tål att tänkas på de.. Åh shopping, tänk att de ska vara så trevligt? Och man blir glad av det :) (Men kanske mindre glad när plånboken blir tom sen)

    

Och detta är jackan som jag fundilerar över



Vad händer mer idag då? Skulle helt allvarligt verkligen behöva städa, men e så förbannade lat så de blir det antagligen inget med, tvätta ska jag iallafall göra för det är inte så jobbigt..Göra i ordning för imorn med, packa en liten övernattningsväska och få med allt som behövs, till morgonen blir det bara kaos om jag ska göra de då glömmer jag bara en massa saker.Räcker ju med att det blir kaos när jag ska börja jobba halv åtta i stan istället för åtta, dom senaste 2 gångerna har jag kommit försent.Vilket jag helt ärligt aldrig gör annars, jag kommer minst tio minuter innan jag börjar inte fem minuter efter!Illa illa..

Nej nu var de dags, jag ska sätta igång med tvätten...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0