17/2

Nyss hemkommen från jobbet, dagen har gått undan som bara den..Nu ska jag vara ledig en hel dag, har sagt nej till jobb för jag MÅSTE verkligen försöka och fixa med den första studienheten bara två veckor kvar till inlämning och jag har ingen direkt motivation till att sätta mej och göra de när jag kommer hem från jobbet.Så imorn ska det pluggas, och på fredag kväll/lördag när jag jobbar har jag tänkt kommer ju vara själv en del på jobbet då..Sen till veckan då jävlar ska jag göra klart den! Hade ju sån himla drivkraft samma dag som det blev bestämt att jag skulle läsa och ett par dagar efter det men nu, ja vart tog det vägen?

Imorn fyller mamma år med, så det får allt bära av till Åmål en sväng och säga grattis&lämna en liten present. =)

Nu ska jag inta soffläge och se ett par avsnitt Greys tror jag bestämt, eller om jag ska prata i telefonen sväng..Kan ju ringa i luren först och sen kolla på Greys, låter bra va?
Så får de bli..

Några nya bilder:

  
  • Kurre katt i en lite för liten låda
  • Sötaste William i fredags och älsklingen i bakgrunden
  • Oseriösa Morris som sitter och sover på en kudde

Intressant med kattbilder va?Jag har tagit dåligt med kort de senaste..Alla nya bilder jag har är på William eller på katterna =)


Kommentera
Postat av: Jessica

jasså, va tråkigt då. tyckte de att de blev för dyrt eller? :)

2009-02-17 @ 18:17:41
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja man måste ju hyra en sån maskin som gör rent dom ordentligt också.. näe.. bättre med plastmattor =)

2009-02-17 @ 21:43:04
Postat av: Jessica

ja man måste ju hyra en sån maskin som gör rent dom ordentligt också.. näe.. bättre med plastmattor =)

2009-02-17 @ 21:43:13
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0