Topp

Hemma igen, ganska nöjd med dagen trots att inte alla julklappar är färdiga än. Var kul och åka nånannanstans än bara Kd som man kan utan och innan. Dock väldigt besviken på en affär som jag hade sett framemot men som bara var skit. Tacka vet jag internet! Ganska stolt över att det bara hängde med en sak till mej själv, fast känns tomt att bara ha köpt en sak till mej men såhär i efterhand så var jag ju riktigt duktig ;) Vad jag köpte då? Ett dösnyggt linne från Gina Tricot med döskallar&rosor, nöjd!

Vilket fiasko Idol var där då, fotografera dej med idolerna! Men jo tack, fotografera sej med en pappers idol? Stackars alla barn/yngre som blir lurade rent ut sagt betala pengar för att stå brevid en pappersidol så illa. Idolerna som var där då, Rabih så klart för han var ju så bra INTE. Eddie,Mariett,Niklas och Tove. Hörde dom inte sjunga heller för den delen, dom satt på rad på en liten scen. Men vi la ju inte direkt ner oss i det hela heller och missade med all säkerhet ingenting.

En förbannat irriterande grej när vi satt och åt, kom fram två utlänska kvinnor och satte sej vid vårat bord och börjar tjabbla med varandra, hade en unge med sej som satt snett mitt emot mej och åt med händerna. Sen plockar dom upp sina små ur barnvagnarna och börjar amma vid vårat matbord. Visst jag vet, det är världens mest naturliga grej säger ingenting om det MEN man går inte och sätter sej vid nån annans bord utan att fråga och gör det medans man äter uatn att kolla att det är okej. Kanske tycks att jag är löjlig nu, men visst frågar man iallafall först????

Nu ska jag slå in julklappar, sen blir det film mys med hjärtat och tidigt i säng så jag är pigg&alert på jobbet imorn.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0