Telefon terror

Tur att jag tycker om att prata i telefon haha. Ringt massa viktiga samtal men nu är det bra med det, för just nu iallafall. Ska snart ta mej en tur till karlstad, kolla efter lite mer julklappar, eller ja en som jag vet  och hoppas den finns kvar men ska försöka hitta nåt till pappsen också. Kanske ramlar förbi rusta med, vem vet? Efter det blir det stan, föräkringssnack och en fika med Therese.

Imorn blev jag inringd på jobb på polstjärnan, så blir en massa farande då med. Ska jobba mellan 7-12 och hem en sväng och tillbaka till banken vid fyra. Tur att jag tycker om att köra bil också hehe. Och jättekul att jag får hoppa in lite på polstjärnan :)

Just de, hämta paket sen. Skjortan från bubbleroom har kommit, hoppas den passar och jag blir snyggast!! ;) Tycker verkligen att det är hur snyggt som helst, men den stora frågan var ju om det passar mej?




Den röda beställde jag :)


Nu kaffe, frukost och fixa mej själv. Och lite mer Imelda May-Johnny got a boom boom, min favorit just nu. Hej på er!

Kommentera
Postat av: michaela

Okej :) men ändå, de är alltid svårt att hitta något till dig, & daniel :p menmen.. jo, jag förstr allt :D

2009-12-08 @ 15:04:16
URL: http://michaelanl.blogg.se/
Postat av: therese

Johnny got a boom boom!!!!:)

2009-12-09 @ 20:55:13
URL: http://ondskan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0