Ett nytt försök

Ja vart var jag förut? Kommer inte ihåg och orkar inte kolla så jag skriver bara lite mer. Jag har vart i stan, eldat i huset och rännt runt. Hann med matställe,flugger färg,önska och såklart jävla expert. En ny telefon hängde med en svart sony ericsson nånting, jävla krångel hela tiden. Försäkringen skulle gå på 594:- och där står jag som ett fån har bara 500:-, men en gammal klasskompis till mej som jobbar där så han fixade så att jag får komma in imorn när jag har allt. Ganska pinsamt att inte ha tillräckligt men antar att det är ganska förståeligt två dagar innan jul och en dag innan lön. Så imorn får jag dit IGEN, ytterligare en sak att adda på min to do. När jag var inne på önska och köpte en rulle julklapps papper fick jag se nånting väldigt fint. LOVE bokstäver i vitmålat trä, gissa om jag vill ha till sovrummet när det är klart. Eller kanske ska säga gissa om jag ska köpa när sovrummet är klart?  


Väl hemma igen drog jag på mej diskhandskar och satte fart, jag har ren disk överallt i köket just nu. Förbannade kallvatten som har frusit och gjort att det bara kommer geggamojja som har täppt igen alla rör överallt. Kallvattnet funkar igen i köket iaf, men är tätt på dom andra ställena och jag är totalt oteknisk så jag förstår inte vad jag skulle kunna göra åt saken. Men jag kan diska för hand så det gjorde jag, och så har jag städat eller inte helt måste skura också men resten är klart. Slått in ett paket, lärt känna den nya luren och fått damp så Sally gånger 10!! Vet inte hur många gånger jag har vrålat Sally din jävla råtta idag. Och Tiger har fått sej några fräsande också, kan inte förstå varför han vill äta julklappar? Och förstår heller inte vad jultomtar gör Sally för illa, för hon misshandlar dom (och allt annat idag). Ja disse djuren..

Igår  var det jul mys med bästa tjejerna, det är numera en traditon :) Fast det var inte enligt traditionerna igår, julmaten saknades och vi fikade bara istället. Men det var mysigt, och jag fick en bra julklapp. En riktig Sandra sak, tre olika body butter med god doft. Älskar allt som luktar gott :) Angelika agerade tomte, tycker hon gjorde det bra :) Har kort men dom är på kameran och jag orkar inte krångla nu.


Sitter och inväntar älsklingen nu, vi ska åka till karlstad och slåss med alla dårar. Mat ska inhandlas och så ska jag kolla efter korgar till en plan som jag har för sovrummet. Får se om jag hittar något passande :)

Det var nog allt från mej, ska fortsätta och greja nu och hoppas hela detta inlägget hänger med annars säger jag upp min kontakt med blogg.se



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0