Vilken bra start på dagen

Nämen goddagens, vilken toppen dag det är idag eller inte!!!!!!!!! Det är kallt, och då menar jag inomhus...Det blåser kalla vindar längs golvet underbart va? Vattnet är ur funktion, det är också jätte roligt eller inte. Kommer bara en liten töntig brun stråle.Hmm fräscht? Tur att jag är en tönt som inte tycker om järn/kalk vatten och dricker flask vatten för på så sätt kunde jag få kaffe och katterna vatten idag. Kan ju undra vad felet är, enda tipset jag fick när jag rapporterade det var att ha vatten kranen på i köket. Hoppas det ska laga sej, fröken behöver tvätta ungefär 8 maskiner tvätt idag och köra 3-4 omgångar med diskmaskinen. Och idag är min enda dag till att hinna detta, jag har nekat till jobb gånge 2 idag för att jag ska hinna städa,tvätta och diska. Dessutom ska jag hinna 57 andra grejer, jag ska åka till stan och elda i huset och så ska jag göra mej en tur till expert och köpa en ny telefon, och detta kan jag meddela är högst jävla ofrivilligt men jag får skylla mej själv som är en pappskalle och TAPPAR MOBILEN I ETT ROLLERFAT FULLT I FÄRG!!!!!! Jag hatar mej själv för det, jag älskar min mobil och vill inte men den kommer snart ta sina sista andetag och sedan bege sej till himmelriket för att leka med alla andra änglamobiler. Och vad som hände med den? Där man ska ladda den är fullt i färg, högtalaren är färgig och det har antagligen blivit fukt i den för skärmen har disco ibland och mina samtalslistor har vänt på sej så måste bläddra bakåt om det nu kan bero på färgen.  Nu har jag 16% batteri kvar, när dom 16 är förbrukade är telefonen officiellt gone forever. (/&(E&%¤W&¤#"  Tycker också att det är jättekul att det är mina julklapps pengar jag fick av farfar som jag måste använda till att köpa en jävla drulle till telefon för jag skulle minsann inte få köpa nån telefon utan drulle.. Okej jag har väl ett val men som det har gått med denna är det nog bäst att lyssna på "experterna".

Ska vi ta och prata om nåt roligare, som huset. Jag älskar det!!!Jag vet att vi kommer bli lyckliga i det huset jag och min älskling, bara det blir klart :) Vi är en bit på vägen nu, vattnet och värmen fick vi igång i söndags tack vare Peter som var en pärla och hjälpte till. Sen har vi grejat, rivit ner alla tapeter i sovrum+hall. Börjat

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0