2009 goes 2010

SAMMANFATTNING 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nej dte tror jag nog inte, inget stort iallafall.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jessica&Stefan fick sötisen Nova.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
 Jag har hållt mej på hemmaplan i år.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Fortfarande en bebis

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas
En massa olika av olika anledningar.

8. Vad var din största framgång 2009?
Framgång, ja du. Läste upp mina betyg? Tråkigt men det var väl bra.

9. Största misstaget?
Nåt sånt tror jag inte finns, eller jo det var ett stort misstag att tappa telefon i färg.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Tror det har vart konstant fel på mej hela året, först magen i mer än ett halv år, och "anfallen" och min förbannade 90-åriga rygg. ja alltid är det nåt!

11. Bästa köpet?
Huset :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min älskling, pappa och underbara vänner gör mej alltid glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
En massa

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Det svänger

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av 58-an medans vi hade den, men det var ju inte lång tid vi hade den körduglig så antar att jag får vara nöjd ändå.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
?

18. Hur tillbringar du nyår?
På precis samma ställe som förra året, på jobbet! :)

19. Blev du kär i år?
Det var jag redan :)

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, Gossip Girl, One three hill och Greys Anatomy

21. Bästa boken du läste?
Utan tvekan Millenium triologin av Stieg Larsson

22. Största musikaliska upptäckten?
Tror inte jag har gjort nån stor upptäckt, men visst har man lite nya favoriter.

23. Något du önskade dig och fick?
Ne...

24. Något du önskade dig men inte fick?
ja.... :(

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Inte nånting värre, familjen kom på tårta ungefär.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det verkligen!!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Har jag nån? Kör på tröja&jeans jämt.

28. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen&vännerna

29. Vem saknade du?
.....

30. De bästa nya människorna du träffade år 2009?


Nu blir det bilder, synd bara att jag har lite dåligt med bilder sen innan 3 juli. Har inte orkat få ner alla dom till min dator än.




Oj det var inte lite bilder det, men det gick ju så fort att ladda upp :) Det var iallafall några bilder från året, har väl en tusen till men kanske räcker så här haha..


Kommentera
Postat av: Therese

Jag vill ha massa bilder som du har ju! Du får skicka över till mej nån dag.

2009-12-31 @ 11:28:20
URL: http://ondskan.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Ja den här listan har blivit tradition nu, jag har kört den i fem år. :)

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 12:08:23
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0