Torsdag kväll

Sitter och väntar på min potatis&kassler gratäng som står i ugnen och sen får det allt bli tv titttande al´a Unga mördrar&C.S.I =)
Jobbat, hela natten lång och lite till bara sisådär 22h. 22 timmar är ju väldigt mycket, men är det nån gång som tiden går fort är det på dom passen. Och med ett toppen jobb så går ju tiden ännu fortare och det är ett toppen jobb utan tvekan! :) Dock ett spindelhus, och igår var jag Kerstin evigt tacksam för "Radar till Sandra" som inhandlades förra året efter en mardömsnatt med spindlar överallt!  Gaaah att dom små jävlarna ska kunna göra en så rädd? Fast jag lovar att iallafall en av dom var enorm!!!
Efter jobbet förut bar det av hem till Jessica&goaste Nova. Härlig hon börjar bli lill-tjejen!!Ler och är med, kan inte bli annat än avundsjuk!  Massa tjöt med Jessica, och lite  bra information om sånt jag inte förstår mej riktigt på. Och även en trip till Karlstad bestämdes den 31 =) Ska bli riktigt trevligt, var evigheter sen vi var på tur ngt längre än Åmål. 
Och ja, det blir fullt upp den dagen. Först en tur till kd som sagt, sen ska jag och älsklingen till *pip* klockan fyra och efter det får det enligt mina planer bli till att hjälpa Therese med vad som nu kan tänkas behövas gällande flytt. Tur att dagen är och kommer att förbli hel-ledig.. :)
Ser även ut som denna helgen ska bli ledig? Vad kan man hitta på tro, toltalt utfattig så blir nog inga värre utsvävningar.  Återstår att se detta, kan ju hoppas på fint väder men kan nog antagligen glömma det för har för mej att det utlovades regn och grejer redan imorn?

Nej nu får jag kolla till gratängen, hej på er!




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0