Söndag

Nu var det några dagar sen igen, inte mycket som händer häromkring. Har en härlig fyra ledighet framför mej nu, med start idag :) Inga planer än direkt förutom att jag&Jessica ska försöka hitta på något på tisdag, hoppas på fint väder och isåfall blir det nog att åka nånstans en sväng och ha picnic eller liknanade. Inte åka iväg sådär långt eller så men ja bara nåt :)
Ska också försöka ta mej samman och plugga klart, sista veckan nu sen jävlar är jag KLAR!!Underbart, stora funderingar på om jag ska läsa mer? Funderar på neuropsykriatiska störningar, typ autism asbergers och så. Kan nog vara intressant :) Bara bli klar med detta först, lagar och sånt jag läser nu. Intressant! Men är en uppgift jag inte kan göra själv utan måste prata med en "högre" person. Min chef hade på förslag en arbetskamrat som har pluggat och jobbar inom LSS nu så henne får jag nog ta till hjälp.
Sen ska jag masa mej iväg till arbetsförmedlingen nån dag också, kan bli en kärv månad nästa månad och ska skriva in mej där för säkerhets skull. Slå en pling till hemtjänsten med och fråga om dom vill ha  mej tillbaka och hålla tummarna för det! Förstår att dom tröttnade på att ringa mej för jag jobbade varenda dag dom ringde mig och jag sa bara nej nej nej hela tiden. Men jag jobbade ju så vad skulle jag göra?

Ska ta mej samman med en annan rolig sak idag med, ogräs!!!Helt överäxt här nu, blä vad tråkigt men får väl försöka tvinga med mej hjärtat också så går det fort.. 
Stora planer jag har här i livet, oj oj. 







 

Kommentera
Postat av: Blomman.

Du vet, du måste vart inskriven i minst 3 månader för att ens få ett öre från dom??

2009-08-10 @ 01:55:45
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Alice

fin blogg<33

2009-08-10 @ 10:35:08
URL: http://modedivaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0