Sliten

Nyss hemkommen ifrån Åmål, en sväng till mormor blev det och fick med mej delar av servisen plus en påse med svamp och en flaska hemkokt saft :) Tog en tur till eurocash och även en svängom förbi mamma. Utav mamma fick jag två gröna coca-cola glas så samlingen växer :) Tack! När jag skulle åka ifrån mamma starta inte bilen IGEN! Vilket nu endast kan betyda att imorn måste jag köpa nytt batteri till den. JIppi säger jag bara, finns roligare saker att köpa för dom pengarna men antar att det bara är att gilla läget. Bilen är jag beroende av så.

Är rikitgt trött och sliten nu, har sovit så dåligt inatt. Ont i armen precis hela tiden och dessutom drömt mardrömmar. Var sådär lagomt pigg när jag skulle masa mej upp imorse. Undrar om detta dåliga väder ska fortsätta? Hoppas det för jag vill kunna använda Voltaren gel och se om de funkar men solen ihop med den funkar inte så för mej får detta gärna fortsätta. Får kolla väder rapporter på jobbet sen och se vad som sägs.

Håller på och kokar grönsakssoppa nu, får se om jag är nåt duktig på de? Vet verkligen inte hur man gör och har aldrig gjort det förut men jag slängde ner lite potatis&morötter tillsammans med grönsaksbuljong så får vi se vad det blir. Tänkte ha i líte harry kuvert&broccoli sen med men tror det andra behöver koka längre.

Nej nu ska jag passa på soppan och ta och bära in kartonger, och sen senare blir det jobba.







Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0