Skriver några rader

Igår bar det som tidigare nämmt av till Charlestown, och all min efterlängtade shopping UTEBLEV?! Hallå vad hände, men nej jag hittade ingenting! Tar igen det måndag med Jessica tror jag bestämt. Ikea var vi in på en sväng med, värmeljus,klädrullar och batterier inhandlades. Skulle ha glödlampor också men nej det kunde jag tydligen glömma för nu minsann ska det vara energi spar lampor som kostar skjortan och det avtackar jag mej för jag/vi betalar ingen el så sånt är överskattat i nuläget. Men jo visst miljön också, men bryr sig miljön om min plånbok? Nej tänkte väl det..
Biltema också och väldigt givande shopping till bilen, nytt batteri&vindrutetorkare. Roligare saker kan man köpa tycker kanske jag.. Mat i mängder igår med, och världens sötaste prickiga sop-set hihi.. :)

Känner mej stressad över pengar, för en gångs skull har jag mer än jag brukar över och då har jag ändå faktisk börjat och "förbreda" mej för nästa månad med födelsedagar&dop och lagt undan pengar till pappa osv. Och ändå har jag mer kvar nu och inget mer som jag måste lägga pengar på. Men tack då blir jag stressad över det istället. Konstigt?! Antar att detta kommer att reda till sej efter Karlstad tur med Jessica, då blir det mindre kvar. ;) Har dåligt samvete för att jag inte lackar bakluckan på bilen med, men den som ska lacka behövde tre dagar på sej och det går inte ihop just nu!! 3 dagar utan bil, nej i nuläget ganska omöjligt så jag avvaktar lite med de trots att det är skitfult som det är nu..


Nu ska jag dricka i mej mitt kaffe och sen försöka skapa lite ordning här i hemmet. Jobba natten i natt igen, och sen ska jag jobba söndag dag det är helgen dä! Älsklingen min han rymmer iväg till stockholm han och visar upp sej&bilen. Hoppas dom får kul :) Funderar förresten på om jag klarar av och färga min utväxt själv eller om jag kommer att se ut som "Hello pongo" (Jessicas uttryck som jag snodde) efteråt?





Förresten, kolla vilka söta örhängen&hårnålar jag har köpt mej :)

Det gillar vi! :) Hoppas jag får dom idag...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0