Sally och hennes små

Tänkte skriva ett par rader om Sally och hennes små, beundrar Sally för hennes tålamod med dom. Hon är jätteduktig tycker jag!Förutom igår när hon tydligen bestämde sig för att vara barnledig och stack iväg ut och var borta i över två timmar, men hon kom tillbaka tillslut och jag fick sitta och plocka brännässlor ur pälsen på henne haha.. Dom små växer så det knakar, den vita är dock minst och verkar vara den enda som skulle kunna tänkas bli korthårig. Hon har liksom kortare tjockare päls än dom andra. Den grå-vita har öppnat ett öga och kommer defenitivt bli långhårig! :) Är nog sötast i gänget också, den och den första svart-vita. Den första svart-vita har börjat öppna ögonen. Men inte den vita eller andra svart-vita, nr 2 svart-vit har fått ett namn Pipen. Piper och grinar så fort man tar upp den eller den kommer på vift från Sally och resten av gänget. Därfor namnet Pipen..

Myser


Här har ni Pipen

Lilla vita, tycker att det är en Molly men vi får väl se :)


Grå-vita piraten (en ögd alltså)


Kommentera
Postat av: Blomman.

Åå jag vill ha !!

2009-08-03 @ 15:46:31
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Jessica

naw! så söta :) har du hittat några köpare?

2009-08-06 @ 11:50:50
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

jodå hon växer och frodas :)

sprutan gick också bra, lite ledsen, men det gick snabbt över. va nog värst för mig! ha ha



hitta ett par pyjamaser och två body's :) söta satt! hi hi

2009-08-06 @ 11:53:04
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0