Lediga måndag

Jag spinner vidare på min ide, och tror på det också! :) Och dom som jag har berättat för har också tyckt det verkar okej och det känns riktigt bra för då kan jag inte vara helt uppe i de blå och tro på nåt som aldrig skulle gå, tillochmed pappa, och ja då är det bara att tro på det. Nu ska det planeras planeras och planeras lite till. Och satsas, jag har en plan så att säga! =)

Ledig idag, ganska skönt men får liksom inget gjort. Plugga är ett stort måste men istället drömmer jag mej bort, och ja i drömmarnas värld där blir ingen pluggning gjord men ska snart ge mej själv en spark i arslet så det blir lite fart.

Imorn är ytterligare en ledig dag och hoppas då på ett helt okej fint väder och blir det de så bär det av till Åmål med Jessica&Nova. Till örnäs och kolla på djuren och ha med fika och så, kan bli riktigt mysigt tror jag :) Ska akta mej för ponnysarna där bara om dom är kvar, skulle bevisa för min kusin för ett par år sen att shettisar faktiskt inte är farliga och då bet den ena mej i benet så jag fick ett stort blåmärke.. Där fick jag för att vara tuff haha..




Kommentera
Postat av: Blomman.

Va har du för ide sandra ?! : ))

2009-08-11 @ 01:14:47
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0