Underbara dag

Verkligen helt underbart väder, hoppas att det håller i sej till helgen och Elmia.Då vill jag ha sol, klänning och solglasögen..Dock tror jag inte min klänning passar ihop med brillsen? Men va fan, är det sol så är de!

Idag har jag jobbat, en 8-16 idag..Ganska långt och jag är bortskämd med 8-14, men dom sista två timmarna försvinner ändå fort och ja mer timmar betyder mer pengar så jag är nöjd =) Var ute och plockade påskris på jobbet förut, lyckades hitta videung så det fick jag plocka med mej hem..Videung påminner mej om att vara liten och om mormor..Så därför gillar jag de till påsk..

Efter jobbet bar de av till matställe och plocka upp Therese, mannes, garaget, glass och rastens..Fin fint de, en riktig vår dag..Trevligt&nästan somrigt..Besöket på rastens börjar dock bränna i mitt ansikte (men de har nog lagt sig tills till morgonen..)
Sen gick Therese hem till sej och jag tog en svänga till garaget och prata lite med älsklingen innan det bar av hemöver..Funderar på om jag ska vara så snäll så jag lagar mat idag..(fast att det inte är min tur ) Så snäll är jag nog va?

Imorn är det ledigt, underbart!Hoppas på samma vackra vårväder, jag och Sandra ska åka till Åmål och inhandla rekordeligt dricka för helgen..Könstigt att det bara ska va i Åmål av alla ställen som bästa cidrarna säljs? Men tur att det är såpass nära iallafall..





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0