Strumpbyxedjungel

Vem trodde att det fanns två miljoner olika strumbyxor att välja mellan? Tog nästan 20 min att hitta två par, det fanns verkligen 38 olika brun/beiga färger och sen alla andra färger med för den delen..Olika kvaliteer, modeller och olika glansiga..Hallå tillochmed fanns de såna som ska puscha upp asset, och trycka in magen med för den delen, nödvändigt eller? Iallafall inte under min vippiga klänning..Höll på och få damp när hon i kassan sa att jag fick ta ett 3e par för samma pris, då fick de snabbt och smidigt bli ett par till Sandra istället som hon får köpa för ett mycket förmånligt pris =).. Slapp hon ge sej ut i the djungle ;)
Sprang på en gammal vän på Lindex med, söta Sara från Karlstad.Verkligen hundra år sen sist..Det var kul och se henne =) Trodde jag inte såg rätt först och blev osäker men det var rätt..

Jobbat idag med, Deval sjukan slog till IGEN! Damp ju ner en sommar katalog igår och självklart kunde inte shopaholic gänget avstå så det fick bli beställning igen.Jag beställde ett rosa linne, ett beige linne, en beige/vit topp, en finstickad svart tröja och ett vitt canvas skärp.Och jag måste säga att jag gillar slutsumman 220:-+frakt..Fick en väldans massa kläder för pengarna och deras kläder är verkligen hur bra som helst i kvaliten.Och dessutom är det ju bara genom jobb man kan beställa (om man inte åker till deras butik i Uddevalla) så alla har ju inte kläderna man köper..



(Tshirten ser mycket finare ut på en person än vad den såg ut på bilden här..)


Bara två dagar kvar att jobba nu innan efterlängtad 3 ledighet med massa trevligt på gång, Påsk,Elmia&2-års dag med hjärtat.. =)
Var förresten gullig och skickade iväg en påsklåda med lite godis till min kusin förut, hoppas han bli glad =) Tyckte det var gulligt, var en låda med kycklingar och ägg som man fick gratis från posten som var till för att skicka "påsksaker" i.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0