Onsdag

Jobbat idag igen, som alla dagar this week..

Efter jobbet bar de av hem till Jessica, hon bjöd på nybakade muffins&kaffe.Hur lyxigt är inte det? Och gott :) Tack tack! Satt ute på hennes uteplats tills vi blev intvingade av flygfän, gott och sitta ute i solen och njuta så länge det varade..

Efter detta bar det av och plocka upp Sandra vid pekås, glass och garaget för att pussa på hjärtat blev det..Och en tur i bilen och massa tjöt på en parkering..En tur till Karlstad bestämdes halvt om halvt imorn, och nej jag ska inte handla inte en grej..Jag ska bara vara sällskap, eller möjligtvis spana in Cubus där jag faktiskt har presentkort..Spana in Cubus i vilket fall och köpa blondiemedel till Jessica ifall det blir så vi åker..

När jag kom hem hade jag fått kort i brevlådan, roligt roligt =) Det roligaste var detta:


Blev det möjligtvis lite fel? Vill nån ha ett kort på Sandra är det bara att säga till :)



Sen hade jag fått sommarkatalog från Hm med, dom måste sluta skicka sånt till mej..Jag bara måste ha massa saker hela tiden ju.. Såg en Magnet som passade mej förut, så här stog det på den:
"Jag har shoppat hela mitt liv och ändå har jag inget att ha på mej"

Passande eller vad sägs?
Och på tal om shoppa, rea på Nelly!Räckte att jag kollade mejlet så hade jag fallit för en klänning.. :(

Ikväll är det loveli Greys Anatomy..

 
Lyx



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0