Oboy, vilket vackert väder

Vilken toppen dag igår, sjukt underbart väder som gjorde hela dagen perfekt!
Ner resan tog 9 ½ timme, stannade massa gånger och var ute i solen..Mysigast var när vi stanna och åt, satt ute på gräsmattan och det kändes som sommar!
Väl nere i jönköping stog vi mest på en parkering, började bli slitigt..Blev en lång dag innan vi väl var hemma, kvart över sju imorse släppte Knutte av oss hemma..Hemresan med allt krångel tog 6½ timme..

Men som sagt, toppen dag! Tog ett antal hundra bilder igår och har laddat upp en del av dom på facebook.Så kolla de =)
Tack till alla som var med och gjorde de till en bra dag!

Idag är jag rätt seg, men ändå pigg med tanke på mer är 24h på vift..Brännt mej i solen har jag gjort med, och de känns idag.. Men det visar ju bara på vilket väder det var igår, kunde ju faktiskt gå i klänningen hela dagen :) Utan att behöva ha jacka eller nåt..Men sen blev det kallt och jag är glad för att jag hade plockat med varmare kläder också..

Nej de här får duga, slänger med ett par bilder också..

            


Nej nu får det nog vara bra, men skulle kunna lägga upp massa mer! Har nog aldrig tage så mycket kort förut.. :)

Avslutar det hela med denna bilden som jag snodde av Therese




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0